Digital Marketing Strategy

Blog

E-Ticarette Nasıl Başarılı Olunur?

E-Ticarette Nasıl Başarılı Olunur? İnternet kullanımının artması ile alışveriş alışkanlıklarının değiştiğini zamanında fark eden ve sektöre erken girmeyi akıl eden vizyonerlerin başarı hikayeleri bir çok kişinin hayallerini süslediği gibi, bir çok büyük şirketinde bu sektöre ilgi duymasına ve sonrasında e-ticaret pazarına ciddi yatırımlar yapmasına neden o...

E-Ticarette Yapılan 9 Önemli Hata

E-Ticarette Yapılan 9 Önemli Hata 1-Web Sitesinin Yavaş Açılması Web sitenizin yavaş açılması oturum sürenizi düşürür. Bu yüzden web sitenizin hızını yükselterek kullanıcı deneyimlerini en üst seviyeye çıkarmanız gerekmektedir. 2-Web sitesinin mobil uyumlu olmaması Mobil cihaz kullanımının artması ve artmaya devam e...

E-Ticaret Sitesinde Bulunması Gereken Özellikler Nelerdir

E-Ticaret Sitesinde Bulunması Gereken Özellikler Sitenizdeki ürünlerin mobil cihazlarda da düzgün bir şekilde görüntülenebilmesi kullanıcıların mobil cihazlar ile yaptıkları aramalarda doğru sonuçları kolaylıkla bulmaları ve alışveriş yaparken sepet kısmını kolay bir şeklide geçerek ödeme işlemlerini yapabilmeleri e-ticaret siteleri i&c...

Site içi SEO Nasıl Yapılır?

Site içi SEO Nasıl Yapılır? Öncelikle web sitenizin mobil ve masaüstü versiyonlarının kusursuz çalışması gerekmektedir. Bu yüzden web sitesi yapılırken site içi seo nasıl yapılır? sorusunun cevabını bilen işinin ehli kişilerce tasarlanıp, kodlanması oldukça önemlidir. Web sitenizin arama motorlarının istediği kriterlere uygun olup o...

Site dışı SEO nasıl yapılır?

Site dışı SEO nasıl yapılır? Web sitesi olan herkes arama motorlarında en üst sırada olabilmek için bilinçli yada bilinçsiz bir çok çalışma yapmaktadır. Fakat doğru sonuca ulaşabilmek ve kalıcı olabilmek için yapılması gereken tüm çalışmaların belli bir sırada ve profesyonellikte olması gerekir. Peki arama motorlarında web sitenizin &uu...

Google AdWords Arama Ağı Reklamları

Google AdWords Arama Ağı Reklamları İnternet kullanıcılarının Google üzerinden yaptıkları arama sonuçlarında karşısına çıkan Goolge AdWords arama ağı reklamları dijital pazarlamada kullanılan en önemli reklam türüdür. Goolge arama çubuğuna anahtar kelimeler yazılarak gerçekleştirilen bu basit eylem ile internet kullanıcıları aradıkları bilgiy...

Google AdWords Görüntülü Reklam Ağı

Google AdWords Görüntülü Reklam Ağı Google görüntülü reklamları AdSense işbirliği olan milyonlarca web sitesi ve mobil uygulamaları kapsayan bir reklam türüdür. Google AdWords görüntülü reklam ağıüzerinden açacağınız reklamlar ile müşterilerinizin; özel ilgi alanları, ilgilendiği konular, yaş ve cin...

Google AdWords Reklamlarında Bütçe Nasıl Düşürülür?

Google AdWords Reklamlarında Bütçe Nasıl Düşürülür? Hizmet ve ürün satışı yapan web sitelerinin kullanıcı trafiği oluşturması ve web sitelerine ziyaretçi çekmeleri oldukça önemlidir. Peki kullanıcılar ile etkileşim sağlamak ürün yada hizmetlerinizin satışını artırmak için verdiğiniz Google AdWords reklamla...

SEO Uyumlu Makale Nasıl Yazılmalıdır?

SEO Uyumlu Makale Nasıl Yazılmalıdır? Web siteniz için makale yazarken dikkat etmeniz gereken en önemli şey kopya içerikten uzak durmaktır. Özgün olmayan içerikler web sitenizin arama motorları tarafından filtreye alınmasına sebep olabilir. Seo uyumlu özgün içerik üretmenin de kendi içerisinde pek çok kuralı olduğu göz...

Sosyal Medyanın Gücü

Sosyal Medyanın Gücü Sosyal medya, özellikle işletmeler, müşteriler ve bu ikisi arasındaki ilişki yönünden, geleneksel satıcı-müşteri ilişki anlayışının dışında, farklı araçlarla farklı platformlar üzerinden yürütülen farklı iletişim yöntemlerini kapsaması sebebiyle ilginç bir olgu ve fenomen olmaktadır. İşletmeler a&c...